BIST 100
14.539,61 -1,29%
DOLAR
46,4905 0,03%
EURO
52,8723 -0,08%
GRAM ALTIN
6.066,97 -1,24%
FAİZ
41,13 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
91,43 -0,65%
BITCOIN
62.573,00 0,28%
GBP/TRY
61,3703 -0,06%
EUR/USD
1,1367 -0,13%
BRENT
76,07 -1,31%
ÇEYREK ALTIN
9.919,50 -1,24%
Malatya Açık
Malatya hava durumu
15 °
Rizespor
2 : 2
Beşiktaş
15 Mayısıs 2026, 20.00
Karagümrük
2 : 1
Alanyaspor
16 Mayısıs 2026, 17.00
Gaziantep FK
1 : 2
Başakşehir
16 Mayısıs 2026, 20.00
Samsunspor
3 : 0
Göztepe
16 Mayısıs 2026, 20.00
Kayserispor
2 : 1
Konyaspor
17 Mayısıs 2026, 17.00
Trabzonspor
0 : 3
Gençlerbirliği
17 Mayısıs 2026, 20.00
Antalyaspor
1 : 0
Kocaelispor
17 Mayısıs 2026, 20.00
Fenerbahçe
3 : 3
Eyüpspor
17 Mayısıs 2026, 20.00
Kasımpaşa
1 : 0
Galatasaray
17 Mayısıs 2026, 20.00
  • ANASAYFA
  • SPOR
  • Malatyalı Sporcular Türkiye Badminton Şampiyonası’nda Derece Yaptı

Malatyalı Sporcular Türkiye Badminton Şampiyonası’nda Derece Yaptı

Malatyalı Sporcular Türkiye Badminton Şampiyonası’nda Derece Yaptı

MAmasya’da düzenlenen Türkiye Badminton Şampiyonası’nda derece elde eden Malatyalı sporcular, İl Müdürü Ebu Bekir Kayhan’ı ziyaret ederek başarılarını paylaştı.

 

Amasya’da 4-8 Nisan 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen 11 ve 13 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonası’nda önemli dereceler elde eden Malatyalı sporcular, antrenörleriyle birlikte Gençlik ve Spor İl Müdürü Ebu Bekir Kayhan’ı ziyaret etti. 1060 sporcunun katılımıyla düzenlenen organizasyonda elde edilen başarılar, kentte memnuniyetle karşılandı.

 

11 Yaş Altı kategorisinde milli sporcu Kerem Eren Çelik, Tek Erkekler’de Türkiye üçüncüsü olurken, Çift Erkekler’de Türkiye ikinciliği elde etti. Aynı kategoride mücadele eden Deniz Agah Şeker ile Muhammed Selim Yener ikilisi ise Çift Erkekler’de Türkiye üçüncüsü olma başarısı gösterdi.

 

13 Yaş Altı kategorisinde ise Zeynep Berra Bayat ve Elçin Katı, gösterdikleri performansla milli takıma seçilerek önemli bir başarıya imza attı.

Ziyarette Malatya Badminton İl Temsilcisi Mehmet Ergin Acet’in yanı sıra antrenörler Kerem Kaylı ve Mehmet Emin Doğan da hazır bulundu. İl Müdürü Ebu Bekir Kayhan, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.